Splittrat värre inför..

Jani, jag är hemma från fjällen. det är skönt. Borta bra men hemma bäst. fick iaf lite snö.
Sov hos Anna Panna i natt. Det va väldigt mysigt och längsen. Plus att vi såg nya Beck. Den va helt okej.

Hittade nåt att ha på nyår också. Sprang runt med Sophia i mellandags-kaoset i stan. Död. Men tillslut fann jag en svart liten babydoll-klänning tänkte jag säga, men en svart klänningsaktig iaf. Så det va good.

Jag har även gullat ner och klippt mig också. Behövdes? Ja!

Jag vill köpa sånt gott te som anna hade, men jag orkar inte åka in till stan. Jobbiiiigt.

Och imorn är det nyår. Grattis. Det är splittrat. Men det blir väl lite middag här först. Sen får man se vart man slutar.. 
Okej nu måste jag ut med min hund också. Lyxo mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback