300

Igår var jag och Oliver (mot alla odds;P) på bio och såg 300. Jag skulle aldrig komma på att gå och se den, men eftersom det tydligen var "den som är värdast att se på bio" enligt oliver så såg vi den. Och tro det eller ej, den var BRA!
Det började med att vi skulle ta ut pengar nere i t-banan i hötorget. Ingen av oss får in kortet i automaten (som alla andra innan har fått) så vi gullar ut därifrån utan pengar. Provar en annan automat som funkar topp topp. I biobiljettkön kommer jag på att jag inte har något leg (filmen var från 15 år) men det va lugnt, ingen frågade. Sen skulle vi gå och köpa godis, och efter att ha gått två meter utanför bion får jag något i ögat och står och "storbölar" och ojar mig över att det gör ont. Vi kommer på att vi inte vill ha godis och återvänder mot bion där vi köper popcorn och läsk (vi hade faktiskt med oss en vattenflaska. men den va ingen som ville ha. konstigt..) och så kilade vi in på BALKONGEN (vi va på Rigoletto alltså, fin salong!). Filmen var naaajs, äckliga fula skitiga småbarn (typ fjortisar) satt bakom oss och pratade oavbrutet hela filmen. för fan kan dom hålla käften nån gång eller.. Yeye mitt skräp i ögat försvann iaf och alla va glada. MIn oliver är söt. nu är det barnvakt och blöjbyte som står på schemat (fan vart ligger blöjorna? jag hittade dom inte förra gången så jag sket i det.. haha vitsigt. SKET i det. prutt och hej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback