BP

Råsunda BP  - Djurgården fredag den 6 april 15:00. BP gör 1 - 0 efter 69 sekunder. Hur jävla mycket får man äga ett rutinerat allsvenskalag? Alla derbylag och resten av allsvenskans elit har frågat BP vilken bottenplacering dom satsar på.. Sorry Djurgården, ni blev så jävla ägda! Det va faktiskt drag på matchen, jag va där. Med typ hela familjen och Oliver. 15000 på läktarna. I sol, skugga, snö, vind och hagel! När matchens slutsekund blåstes och BP hade konstateras vinnare med 1-0 var Djurgårdens supportar ute ur arenan på två minuter. Haha. Dom va söta. På Djurgårdens supportläktare stod ordningsvakterna uppradade på varje trappsteg. På BPs supportläktare stod ordningsvakterna längst ner och snackade med alla föräldrar. haha me like. Jag va huligan och hade AIK-mössa som jag inte vågade ha på mig som min kära pojkvän offrade sig att ha. Hade man haft den på sig hade man vart stort jävla mos. det va dessutom MASSA AINA <3<3<3!

(nu ligger min oliver och felix och kryper för mina fötter.. eller. hehe, dom sätter in sladdar i datorn. men ändå. man kan ju alltid drömma. I'm the king!)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha så jäkla skönt att BP spöa Djurgårn!

2007-04-09 @ 19:52:38
Postat av: ^_^

JAG <3 BP

2007-04-11 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback