Bråk

När jag kom till brommaplan (jag vet ghetto) från skolan i godan ro så ser jag två vakter och eftersom jag är djupt intresserad av sånt så spanade jag lite extra och såg att två personer stod och tjafsade med dom. Den manliga väktaren var typ två meter och verkligen tittade ner på den kaxiga killen (va typ 25 eller nåt. lite fyllo?) och när dom precis skulle dra sig därifrån så skrek typ hans tjej "jävla hora..." nånting till den kvinnliga väktaren och hon lackade och tog tag i tjejen och tjejen hällde öl på väktaren så hon hade öl överallt och sen tog dom tjejen med sig in till spärrarna typ där hon stod och skrek.. Sen va jag tvungen att dra. LÄbbiga typer.

Kommentarer
Postat av: virran

najs. man kanske ska bli väktare när man blir stor.gratis öl fan^^

2007-04-16 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback