Ebba och Pride.

Ebba Von Sydow, vad är ditt problem? Alla skriver ju för fan om dig, och det är inte mycket positivt. Du betér dig som en tonårsbimbo som vill skapa trender på egen hand, och få alla osäkra tonårsbarn på din sida. Hallå, get a life tjejen. Vecko Revyn har blivit så mycket sämre sen hon tog över. För det första är människan med på varenda sida i ett hörn. En artikel om kvinnomisshandel, ja då är hon där på en bild i hörnet. En artikel om mat, ja där är hon igen. I mode-reportagen är hon fan modell själv. Hur jävla självupptagen kan man bli? God! Såhär var det iaf i början när hon tagit över tidningen, och sen dess har jag slutat ens titta åt tidningens håll så hon kanske har ändrat på sig, vad vet jag. men att starta med att göra om Vecko Revyn till en Ebba-revyn med dåliga tips till alla tjejer i yngre tonåren känns ju lite kasst. (Magnus Betnér äger när han härmar henne i Sthlm Live. Så rätt!)

Jag längtar också till pride-festivalen! Det är nog den gladaste festival man kan vara på!

(Nu har jag fan skrivit typ sex inlägg på ett dygn så.. Det får bli dom för i helgen. Ska till landet och där finns det allra minst en dator. Have a nice cloudy weekend)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback