Mickan-crew

Bli en Mickan-crew, alltså en privat AINA (polis)-fotograf till mig. Man fotar poliser så fort man ser dom eller dess bilar eller vad det kan tänkas, bara det har med polis att göra. Sen laddar man in dom i datorn och mailar eller skickar på annat sätt till mig. Bilderna läggs sedan ut här. Med copyright. Så bli Aina-fotograf och en Mickan-crew nu!

De Tre Veteranerna i Aina-fotograferingen till mig är:
Anna
Helle
Catti

(vissa är liiiite sega på att skicka bilderna när dom väl är fotade......... *host* catti och helle)

Kommentarer
Postat av: catti- ingår i fotocrew

bilder kommer kommer kommer.
hälsa kattbäbisen

2007-04-23 @ 20:17:02
Postat av: Anna-ingår även hon i fotcrew. Hon som startade fotocrew. alla andra kan ju äta bajs

jag är bäst, vem har fotat barca polisen, rom polisen, paris polisen, svenska polisen, schweiziska polisen(kanske)och skickat till mickans fanclub?!.

det är bara en och det är jag..
och fler polisbilder ska det bli.

i framtiden kanske jag kan få fota dig också mickan.

2007-04-23 @ 21:30:05
Postat av: Nickie

Lätt jag är på! :D

2007-04-23 @ 22:38:39
Postat av: catti-som försöker-hålla-upp-med-annas-tempo-och-har-misslyckats-med-det

jag ska fan råna en bank, skjuta en pensionär, och klappa en ponie, då ska ni se hur mkt kort på aina det blir då!
men anna, du är still my idol bland aina fotograferna, tätt följd av helle.
tihi

2007-04-24 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback