Måndag 20 augusti

Imorgon börjar skolan. Jag har nu under de senaste dagarna hunit med det man ska veckan innan skolan börjar. Jag har reunat mig med lite class-mates, jag har fiskat kräftor (oh yes jag drog upp den största), jag har vart på resturang igår kväll och fixat jobb inför hösten. Nu ska jag bara klippa mig och köpa nya collegie-block, sen är allt tipptopp inför skolstarten. Förutom mitt medvetande. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Låter det bekant inför skolstart? tänkte väl det.. Men nu är det såhär, att detta är inte samma sak som att min lillebror klagar på att dom ska börja få betyg. för sooo?? vad är skillnaden? nada. Bara det att man vet hur bra man är, och om man ska jobba hårdare. Det är väl bara bra. och inte nåt man påverkas av 24/7. Att börja tvåan i gymnasiet däremot, DET är något som påverkar en 24/7 har jag fått en känsla av. Tvåan är den svåraste delen i gymnasiet, och över huvud taget under skoltiden tror jag. Och där ska man börja nu.. Det oroar mig. Det kommer va svinsvårt, mycket plugg och så ska man hinna med sin egen fritid också. GOOD LUCK! jag vet inte riktigt hur detta ska gå, men ettan är iaf avklarad. så tvåan rinner väl på.. När man har mycket att göra går det ju fort så. Vi hoppas på det. Ikväll ska Anna och jag ladda upp. eh ja, typ sova. men ändå. Ses imorn alla blackebergare, och ni andra ser jag väl some other day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback