Tisdag 21 augusti

Min bror fyller år, så snart kommer hela släkten på kalajs. Härligt.. God mat!

Back on track in school igen. Vår mentor förklarade att våran andra mentor har gått över att satsa helt på den nya inriktningen kina/ekonomi-programmet. "Dom klasserna kan ju känna sig lurade". Vi hade två nya i klassen, och Jonas (mentor) frågade dom om dom kände varandra innan, och det gjorde dom, "då har ni ju varandra" fortsatte han. Härlig mentor alltså, han är lite klurigt rolig ibland han.. Snabb i käften må jag säga. Okej, som om ni som läser detta bryr sig. Men ändå. Då vet ni.
     Iaf fick jag.. ÅKKORT!! halleluja moment. Det var väldigt oväntat, för jag hade ju själv mätt på Eniro och fått det till 5,4 men tydligen hade skolan mätt på Hitta.se eller liknande och fått ett annat avstånd. Tjoho!
     För övrigt var allt som vanligt, klassen lite ovanligt tråkig för att vara första dagen men lika pratiga. Schemat suger dock stora pungar. Börjar åtta VARJE DAG! nej förresten, fem ÖVER åtta på onsdagar. yes! eller? Har lyckats pricka in individuella val i ALLA block. det är dagens fråga.. Hur fan lyckas jag?
     Åkte sedan in till stan med some people in da class och shoppade lite block. wow kul shopping! Man känner nu, efter denna dag i skolan som ändå är lite kul iom att man går typ 45 minuter och det enda man gör är att man får scheman och busskort, att imorn drar det igång. På allvar, det gör lärarna jäkligt klart från början.

Såg förortsungar igår. Lite trevlig film sådär, framför allt gullig! (oj vad gay det där lät..) Och sen försökte jag se Sjätte sinnet runt midnatt, men Anna somnade och jag va lite seg så jag stängde av lite innan slutet i god tro om att jag hade fått veta allt man bör i filmen,  men fick dock idag reda på att det är i verkligen sista slutet som man får reda på the real secret.. Så det va ju kul att jag missade.
     Well well, nu ska jag återgå till att packa min gympapåse inför imorn (JÄVLA SKIT SUCK BAJS)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback