10 dec Måndag forts

somnade i min säng när jag låg och läste rättskunkskap. tvingade mig dock upp nu, så jag kan sova ikväll också. Har varit jätteeffektiv på min att göra lista. Beställt klipptid, pratat med grannarna om att hjälpa till på deras barnkalas på lördag, läst igenom företagsekonomin, gått igenom mitt tal, rensat bland mina jackor, vart ute med hunden och nu senast läst lite rättskunskap tills jag somnade. ska bli gott med mat nu, sen blir det väl lite fortsatt plugg. hej jag har ett liv..

(har försökt hitta nån trevlig bild att lägga in, men icke sa nicke. så ni får nöja er med massa teeext)

Kommentarer
Postat av: catti

mickan du måste försöka att förstå, det blir jobbigt för oss inteallslikaambitiösa människor att inte alls ge upp hoppet. uschusch, ja har inte pluggat nåttt
vaaarför ska aja skjuta upp det hela tiden!
aaaawhhhhw
(kommentar typ längre än inlääg, n00b ja e:)

2007-12-10 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback