12 dec onsdag

Jag gillar att en gubbe i medelåldern står och trycker i sig en Stinas kyckling, på Brommaplans perrong, med händerna. mums, det såg jättefräscht ut!

Har klarat av mitt tal nu, och skönt är det att ha gjort det! Rättskunskapen gick säkert bra också. När vi slutade idag stod kören och övade inför lucia-tåget imorgon! Det va jättemysigt. Anna
 (the blond one med sin snygga primadonna-pose med foten!:D) ska vara lucia!

Ska nu plugga lite företagsekonomi IGEN för bokförings-provet imorn. Suck. får se om jag orkar plugga så mycket. Är jättetrött (kan det bero på att jag inte har tränat på länge?) och vill bara ha mat och göra något jag tycker om! Ska iaf till Oliver ikväll, så det ska bli mysigt! Vi ska se nya American Pie! Spännande spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback