15 dec Lördag

Har vart på barnkalas nu. Herregud det tar på energin. Dom är så lekglada och högljuda och alla vill skrika det snuskigaste ordet dom kan högst. Suck. Men men, fick i alla fall lite pengar så. Why not liksom, när man är så julpank.

Ikväll ska jag på tjejmiddag. Ska bli jättemysigt att träffa alla!

Jonas Gardell igår ägde självklart! Hade inte väntat mig något annat, men ändå! Han är verkligen världens skönaste människa. Åh man blir så glad. Jag skrattade så jag nästan grät fler gånger. Mark levengood var där också och tittade på Jonas föreställning för första gången. Det här var Gardells 55te föreställning med denna show (en tillfällig gäst i ditt liv) och han har biljetter till denna föreställning sålda till november NÄSTA ÅR! Snacka om poppis. Well well, nu ska jag sticka och duscha. Ha en fortsatt bra dag och kväll everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback