18 dec Tisdag

Jag är übertrött! Har kollat Ugly Betty dubbelavsnitt. Det tar ens sista krafter. (Victoria Beckham va med!)

Idag har jag dessutom vart i skolan och fått höra lite om meritpoäng till universitetet, suttit barnvakt för Leo och fått min lön och en julklapp (en cd av nån random svensk sångerska. rätt skön) av dom! Sweet. Sen var Catti och jag på intensiv-jympa! Duktigt duktigt, jobbigt jobbigt! Stack sen hem och lagade blodpudding, kollade Ugly och nu sitter jag här.

Imorn ska jag ta den första sprutan mot livmoderhalscancer (ett vaccin som tydligen är bra att ta), fick en tid halv nio så första lektionen går därmed bort för mig! Sen är det onsdags-rast med Curare (volleyboll) final i ljushallen! Turtles (catti och carros lag) vs. Hovet (skol-if). Det ska bli spännande. Jag fotar så får ni ta det av det roliga också!

Igår innan läggdags (klockan 21.00) skulle jag pröva yoga för första gången i mitt liv, hemma! Jag satte mig på min matta mitt i rummet med tidningen topphälsa i ena handen och började läsa instruktionerna. Den första instruktionen lyder: Fokusera på ditt bäckenben. Andas in, låt det rotera lite, andas ut och fokusera helt på din livmoder!
   Dagens WHAT?!?!??!

  1. Hur roterar man sitt bäcken så det inte gör ont i hela ryggen?
  2. Fokusera på ens livmoder, hur fan gör man det, vart sitter den exakt och vem fan har kommit på den otroligt konstiga idé?

Anyway så körde jag hela programmet och ja.. det va lite speciellt. Vet inte riktigt hur bra det funkade men man får väl träna in sig lite. Dock vet jag inte om yoga är nånting för mig. Lite för segt, men såklart säkert bra att slappna av lite med ibland. Vi får se hur min yoga-karriär fortsätter.. *damdamdamdaaaam*

Imorn ska jag sova hos Oliver. Jag längtar! Det är även snart JULLOV som jag ska njuta järnet på!!!! åh vad jag längtar..

image212
Såhär såg jag ut en gång när jag sommarjobbade på Tunets äldreboende med Tove och Rickard! Det var en sommmar jag minns alltid! Och jag var fett varmt klädd, plus att en pensionär gillade min tröja! mjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback