19 dec Onsdag

Imorse läste jag i Bromma-tidningen att det var två flickor som hade blivit utsatta för en blottare. Polisen har inte tagit fast någon men dom vet att mannen var i 30-årsåldern och hade mörka kläder på sig.
   Men guuuud va bra. 30-årsålder och mörka kläder, då vet jag preciiis vem det är! Vem fan är inte i 30-årsåldern med mörka kläder?! Ungefär 30% av Sveriges befolkning måste väl ha de kännetecknena, även fast dom inte är blottare. Så ja, flickorna och polisen, hoppas ni hittar honom, jag tror på er! (INTE)

Sen läser man hela tiden i tidningarna att körkorten ska involvera fler saker vid uppkörning, tex att köra miljövänligt. I och för sig är det ju jättebra för vår jord men va fan, vi ungdomar får ju det sktisvårt att ta körkort. Våra föräldrar behövde ju knappt ha full syn för att få ta.
   Körkortet blir även dyrare läste jag idag. Det är ju fantastiskt, åh vad jag vill ta körtkort nu, och åh vad jag kommer klara det. Not.

Okej nu blev jag ganska negativ här märkte jag. Det ska jag ju inte va. Men ändå, man blir ju galen!!

Vi körde även alibaba idag på gympan. SKITKUL! mohah man ska springa fram till en alibab som sitter på två tjockmattor i ena kortsidan i salen och sno band som ligger på mattorna. alibaba ska räkna till tre eller liknande och blunda, man får då springa framåt. när alibaba tittar ska man gömma sig. de alibaba ser får han/hon namnge och man får då gå tillbaka längst bak i salen.
   det var en hård kamp,men många brännmärken. Men kul var det! (jag hamnade av någon konstig anledning, okej jag sprang dålig väg hela tiden) i mitten av salen utan något att gömma mig bakom. plus att det sen kom fram att så fort dom såg en grön tröja så visste dom att det var jag för att jag var den enda som hade det. SUCK)
   som uppvärmning körde vi mattleken när man ska springa två och två och slänga sig på den så den åker framåt. vårt lag vann båda gångerna för dom som vill veta!

Ninja Turtles (catti och carros lag
) VANN curare-finalen! Grattis Grattis Grattis!

image214
Hovet (kungafamiljen) gör en vinknings-hälsning en trappa upp till pampig musik

image215
pep-talk

image216
anna och hennes vän från uganda är nervös inför matchen

image217
domaren går igenom vad som gäller

image218
catti servar

image219
en ljushall med många våningar spelades matchen i

image220
hovet intåg beredd-position och förlorade

Kommentarer
Postat av: catti

fiina bilder:P
haha ja gillar också beskrivningen på blottaren, yeas. nu blev det ju iaf liite mindre folk o anklaga, typ småbarn o tjejr., wo ho

2007-12-19 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback