2 dec söndag

va fan här skulle jag lägga in frågor som ni skulle svara på men självklart så vill den inte infoga dom så.. får försöka igen imorgon.

Igår slutade kvällen med att vi satt och spelade sällskapsspel till klockan elva då Oliver, jag, Felix och Jocke gick ner och kollade på American Pie 2. Sen gick vi upp och sov. Hade feber typ hela kvällen så det va nice..
   Fick sen reda på att morfar hade ramlat i en trappa och brutit lårbenet. Hans kommentar på det hela var: "Ja man får ju vänta en vecka med att spela fotboll nu". morfar, han är bäst!
   I alla fall, idag var jag och pappa på julbord på nån konferensanläggning som pappa fått inbjudan på. Himla gott. Käkade ungefär ihjäl mig plus att man måste sitta på konversera med de vid bordet. Inte alltid så lätt.
   Jag kom även på att jag har en förmåga att när man hälsar på folk direkt glömma vad dom heter. Jag tar inte ens in det, jag är så fokuserad på att bete mig bra och säga mitt eget namn korrekt. Det måste jag förbättra, kan ju bli lite pinsamt ibland annars.

Borde nu ha pluggat spanska men har tyvärr ej rört boken på hela dagen så. Får kolla igenom lite nu. Har ju trots allt bara prov imorn:P (suck jag är så dålig på att plugga. men palla satsa på spanska..)

image192
Kind of sweet..

Kommentarer
Postat av: catti

you go girl, palla spanska! usch!

btw den där filmen är kind of sweet, tihi

2007-12-02 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback