22 dec Lördag

Nu har jag varit hos morfar och fikat. Gick en sväng och shoppade en nyårsklänning (eller andra tillfällen) och ett par schnygga typ byxor på Stureplan. Det ni, fancy fancy. Jag var skitsur från börjar för att behöva gå där (hann nämligen inte upp till drottninggatan innan vi skulle till morfar) men sen blev det ju bra tillslut!
   Tryckte i mig alla kakor, bullar och tårta som fanns så nu är jag lite mätt på fel saker. Men men, man får väl gå och tömma magen sen, i finare ord.

Igår hade jag trevligt med lite folk och sen kom Oliver klockan tre på natten för att när dom skulle hem från krogen stod t-banan still i en timme för några miffon hade slagits på den, så man var tvungen att vänta på polis och ambulans. Så det va kul för dom att få stå där och frys när dom hade tänkt gå hem lite tidigare för att komma hem i tid.

Jag har bestämt mig för att spara inslagning av julklappar tills självaste julafton, så jag har något att göra då. Jag blir så himla rastlös annars, då man bara går och väntar. Och Kalle Anka hatar jag så det kan jag inte heller se på. Hmm så ska göra något bra av julafton! Funderar på att gå till stallet och titta på deras julkadrilj. Vi får se..

Ska även rimma på alla paket jag köpt också. Så där har jag något att göra. Ett smakprov på ett rim som jag, Philip, Anna och Josefine skrev på svenskalektionen i fredags. Det är till min brors present:

Hur fan visste du det
Din lilla sketna get
Nu kan du visa dina skills
Utan att behöva några kills


Lista ut den ni om ni kan. Mohah, den som kan det får fan ett äre-inlägg här i bloggen! 



Imorn ska ni få special-utgåvan för ett-års-jubileumet i denna blogg! Det var igår, men ni får den imorn. Look forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback