24 dec Måndag (Julafton)

Ja vädret var ju lyckat hörni..

Julafton har i alla fall rullat på. Inte överfarligt som jag har fasat för. Gick  upp vid 10 imorse och åt tomtegröt och läste min hänt-extra jag fått i julstrumpan. Vi har nu vart på Drottningholm och SPATSERAT med min nytvättade hund! Härliga tider, vi hade till och med med oss picknick (lussebullar, mackor och kaffe).
   Det va himla mycket folk och det som gjorde mig gladast  va en familj med en tjej på kanske 20-30 år som sa, när vi möttes i grinden till hundön, "Hejhej, god jul!". Man blir så varm av såna snälla människor som spontant säger God jul till dom man träffar. Alla godjul-sms har värmt på bra de också!

Fick även ett par jättesköna tofflor av Åsa igår också! Thanx, extra härlig i juletid!

Nu ska jag slå in alla julklapparna, ta ett fotbad till filmen (tror dte blir Napoleon) och smörja in mig lite. Måste ju känna sig lite julfin också!

Kommer med lite bilder senare kanske. Blir nog dock inte så många, men ändå..

image223
Förra julafton såg ut såhär. Vi vallade skidor i Ljungdalen.. Det va rätt mysigt, nu när man tänker tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback