27 dec Torsdag forts 2

Jag har lite dunkade i hela kroppen och kan nätt och jämt andas. Är inte helt på G alltså. Låg och läste från klockan tre till klockan sex, då jag vaknade och insåg att jag somnat en timme. Känns så onödigt att äta när man är täppt i näsan, man känner ju ändå ingen smak. Fast äter man inte så blir man hungrig --> man mår illa. Så jag äter ändå.. 

Vill beställa massa böcker från cdon.com och för första gången i mitt liv beställa kläder från H&M:s katalog. Har tyckt att det är lite för riskabelt att beställa kläder utan att pröva dom, men man får väl ta den risken då. I värsta fall får man skicka tillbaka grejerna. Tror nog faktiskt jag ska lägga ner lite pengar på böcker (som kommer att kosta runt 400 kronor) och kläder från HM-katalogen (som säkert kommer dra iväg rejält. Jag får ta det jag verkligen verkligen vill ha, och inget "onödigt". Problemet är att man vill ungefär ha allt. Men prioriteter kallas det..)

Problemet är ju dock att jag ska till London, och vill kunna shoppa en del där (på Marie, Anna och Sophias favvo-ställe) och sen ska man väl förhoppningsvis utomlands i sommar (när det nu kommer att bokas). 
   Problem 2 är då att mina vänner är en del, och pojkvän en, och dom går nog inte så bra ihop på en resa. Tror inte dom vill det i alla fall, och det vill  nog inte jag heller när jag tänker efter.  Man vill ju kunna helt vara med sina vänner ibland också och bara njuta av världens bästa människor! Så what about TVÅ resor i sommar + Frankrike. Vill faktiskt åka någonstans, om så "bara" till Gotland, med my sweetest friends, och såklart någonstans med Oliver och dom som då följer med. Så det här får man allt klura lite på hur det ska gå ihop. Men det ordnar sig säkert.. Ska väl förhoppningsvis jobba lite i sommar också, och tjäna in lite på det. Man behöver ju inte resa bort över hela jordklotet, det är ju precis lika kul around Sweden, bara man har ett trevligt umgänge med sig!



Har tänkt att jag ska ta ett skönt fotbad med några slags "badbomber" i form av väldoftande rosor som jag fått av mamma, och fixa till mina naglar ordentligt.SKa nog lägga ner tid på att försöka hålla dom snygga, och starka så dom inte bryts. Hur det nu ska gå till..

Har i alla fall läst ut Carambole av Håkan Nesser nu, den var bra och gick rätt fort att läsa. Undrar vilken bok jag ska börja med nu..

God natt, får se om jag känner mig bättre imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback