29 dec lördag forts

Nyår börjar ta form någorlunda, så det känns skönt! Ska nog få till det, jag och sophia snackade lite så det ordnar sig nog. Max och jag ska in och köpa en vattenpipa imorn, om vi nu lyckas med något bra, så man har en liksom. Alltid bra och framför allt alltid nice..

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Pappa zappade igenom kanaler som jag knappt visste vi hade och på TV400 hittade han Justin Timberlakes konsert live i NY! Ofta vi hade missat typ hela. Jag är lite besviken alltså. Annars var det inget särskilt bra på tv, så drog på ett Playa del sol och garvade lite. Nu är det somsagt time to sleep, har städjobb att göra i mitt rum imorn fick jag reda på av mina kära föräldrar nu.

Om ni inte har något bra att lyssna på, och är lite efter, så rekomenderar jag Justin Timberlakes album futuresex/lovesounds. Det är ungefär grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback