29 dec lördag

Idag fick jag höra att Foppa-tofflor har kommit med ludd i, så man kan ha dom på vintern! VA FAN ska vi aldrig slippa dom jävlarna. Jag trodde sommarens slut även skulle bli Foppa-tofflornas slut, men icke! Här hänger dom kvar, men gode gud om någon i ens gör sig ansträngningen att köpa ett par Foppa i ull, då kräks jag nästan!

Var i stan med Catti idag. Det var trevligt, vi sprang till min morfar tjugo tusen gånger för jag skulle köpa en present till hans kompis, och sen letade Catti lite nyårsklänning men det var inget som passade den kräsna damen (näää)

Nyår får vi se lite, inga helt säkra planer (men vem fan har det?) men lite hyschpysch som man inte ska ha så stora förhoppningar på finns. Så vi får se, dock vill man ju lyckas kombinera lite med pojkvän och vänner. Så vi får se hur detta går:) Jag ska nog lyckas hinna båda.. Hmm. Om jag är jävligt skillad.

Nu ska jag och pappa äta räkor m.m. (han planerade för julkorv och potatismos men när han såg den höll han på att kräkas så det blev massa småplock godsaker istället. Mums)! Sen ska jag kanske iväg och träffa some folks again. we'll see we'll see.. :)




Kommentarer
Postat av: catti

jasså så du tkr ja e kräsen asså!!!
:P

fin bild btw:P tihih

2007-12-29 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback