3 dec MÅNDAG forts

Här och nu bestämmer jag nu för mig själv att bli mer positiv! Jag tänker alltid allt jag ska göra som något jobbigt, krävande och tråkigt och föreställer mig hur dålig jag kommer va.
   Istället ska jag nu börja se saker positivt, allt är inte så jobbigt och krävande och jag är absolut inte dålig på allt heller! Vissa saker måste man bara göra. Det är skola varje vecka, vi kommer ha fler prov än bara den här veckan, jag kommer behöva ha Leo två dagar varje vecka osv osv. Det är bara att ta sig igenom det som ska tas igenom. Så enkelt är det. Det kan vara jobbigt och svårt, men se det för gud skulle positivt människa. Tänk när det är över, och så jäkla dålig är du inte!

Så nu har jag pratat nog som en schizofren flicka, som dock kommit fram till en hel del bra, och ska fortskrida med lite annat skitsnack.

Leo gick bra. Vi var här hela tiden och lekte lite. Min hund blev skitstörd på honom och skällde tillslut. Jag ska nu äta en god måltid bestående av makaroner och korv. Min bror lagar, mums! inte ofta det inte..

Att göra denna vecka:

Måndag: Plugga matte, svenska talet, naturkunskapen och ev träna trix med min hund
Tisdag: Sovmorgon (förhoppningsvis extramatte innan den enda lektionen vi har), Leo, plugg
Onsdag: Skola (nationella i engelska), plugg, Oliver
Torsdag: Skola, ev veckorevynVIP-grej med Anna (hon skulle bara ringa Ebba von Sydow och stämma av)
Fredag: Skola (MATTEB-NATIONELLA-PROV), rättegång, barnvakt hela kvällen
Helgen: Julmarknad Street mm. Får se om jag blir frisk och kan träna.

image193
Dagens känsla i bilder (dock lite deppig pga vädret och provet) Den visar mina fina stjärnor i fönstret, min säng och regnet utanför! usch och ja på samma gång..

Kommentarer
Postat av: anna tisseluss

jag har försökt ringa ebba von sydow som en tok hela dagen.. varför har hon aldrig på mobben? gosh..
men jag får väl ringa någon annan från redaktionen annars. nån som har koll.

laav yaa.

2007-12-03 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback