år 2007..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det undrar jag det om det var några stora sensationer. Party på en båt, Danmark och saker jag inte kommer ihåg.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tyvärr inte. Jag hoppades verkligen att NÅN skulle glömma p-pillrena eller liknande, men icke.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej thank god

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Barcelona.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En utlandsresa

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Som om jag kan komma på ETT datum

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag har hållit mig fit for fight i och med cooper-testet. Mina vänner, pojkvän och har klarat skolan!

9. Största misstaget?
När jag lämnade mammas nya cykel ute och den blev stulen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har jag säkert

11. Bästa köpet?
Barcelona-shopping kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, ätbara saker m.m. m.m.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
men mycket. va fan vilken tråkig fråge-grej. helt meningslös

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
IMarkoolios skitlåt mfl
 
okej nu orkar jag inte mer. det här var DEFINITIVT ett helt meningslöst test. det är ju jävligt svårt att sumera ett helt år. plus att det va tråkiga frågor! suck nu har jag slösat bort tio  minuter av mitt liv,. fuuuuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback