funderingar den 3 dec

Jag är alltid lite oense med mig själv om hur privat jag ska skriva på denna blogg. Hur mycket jag vill gå in på hela mitt privatliv. Jag vet inte.
   Alla har ju bloggar till olika, uttrycker sina åsiktet, berättar om sin dag, fotar sina kläder, modesnackar osv osv. Jag gör lite allt möjligt (förutom att modesnacka kanske. inte min grej. men jag kan ju alltid börja lite smått med en dagens outfit eller liknande. fast kommer aldrig orka) och ibland vill jag skriva jätteintimt om mitt liv men sen känns det ändå lite föör privat, som att när folk läser det gör lite intrång i mitt privatliv. 
   Det är en svår fråga helt enkelt. Men jag får blanda lite, göra det bästa av situationen som man brukar säga.

Denna tidpunkts outfit: Nån sammetsdragkedjekortärmadtypbaskettröja som oliver har tvingat mig att ha hemma hos mig eftersom han hatar den själv, ett par blg-mjukisar, olikfärgade strumpor (båda dock grå i olika nyanser), en klocka, en toffs, ett armband.. och nu kommer ett exempel på en för-privat-eller-ej-fråga, är det för privat att skriva färgen på sina underkläder? Först tänkte jag att det är väl kul att skriva det så det blir lite eget i allt detta vanliga mode/dagens outfit -snack, men sen kände jag att det kanske är läskigt att folk vet vad jag har för underkläder på mig just nu.. Ojojoj, i-landsproblem i-landsproblem!

Kan i alla fall avslöja att jag och oliver låg och spelade luffarschack i sängen när vi skulle sova igår, för ingen var trött. Jag är en sån som tvingar mig själv i säng för att jag "ska sova" 8 timmar per natt, hur pigg jag än är..

Kommentarer
Postat av: catti

hihih, sött med luffarschack.
anton löser korsord, hahahahahahha, som ett gamalt par, pinit men rätt sött;)

2007-12-03 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback