onödiga veckan måndag 17 dec

Den här veckan ska jag vara fett onödig! Bara inte göra något  vettigt. Har inget plugg så ska bara göra saker jag vill göra. Typ läsa, skriva onödiga saker på min blogg, lyssna på musik, läsa och kolla på film. Och förstås bara längta till julavslutningen. Så får vi se hur länge det här håller. Jag har nämligen tvångstankar på att göra vettiga saker hela tiden, så jag får allt jag "borde" göra gjort.
   Kommer få Leo överstökat idag och imorgon så sen är veckan fri! Mums!

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Mikaela (fast det går jävligt fort)
Hur svarar du i mobiltelefonen? hääj,yo,tjo(ngn jag känner). Hallå (annars). Dolt ID (svarar inte)
Ringer det mycket till dig? Inte överdrivet. Jag tycker om sms eftersom jag har comviq-kompis (gratis sms)
Ringer du mycket? JA! Alldeles för mycket.
Vem ringde du senast? Catti
Hur mycket pengar har du? 200 cash, flera tysen kroner på banken (som jag SPARAR)
Senast kramat och när? Oliver imorse
Antal timmar sömn inatt? 7
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Oliver
Vem sov hos dig senast? Oliver
Vem vet mest om dig? Kanske Anna, kanske Oliver, kanske någon annan
Vem vet du mest om? Kanske Anna, kanske Oliver, kanske någon annan
Vad ser du fram emot? Att åka utomlands i sommar, och julafton, och min 18årsdag
Vad vill du ha just nu? Pengar att spendera och en resa bokad (orginellt va)
Vem hånar du? Lite olika, för tillfället min katt´och en superblåst tjej i bonde-söker-fru
Vem längtar du mest efter? Dom jag älskar och kan skratta med
Vem vill du helst slippa? min engelskalärare (alltså dom lektionerna)
Vem stör du dig på? Många många många. vad lever man annars för?
Vem vill du sova bredvid inatt? Min kudde. Vill ha en helt stor egen säng att vräka mig i och sova ut.
Vilken buss åker du oftast? 1an mot stora essingen
Vilken årstid är det nu? lutar mot vinter utan snö
Anser du dig själv snygg? sexysexy
Har du varit kär? ÄR kär
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Ja! lite fööör lättirriterad ibland dock
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Aldrig
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Eftersom jag har pojkvän så säger det väl sigsjälvt.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaa
Vad åt du senast? Frukost i skolab
Är du polare med grannarna? Ja, Leo in da house man
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? I skolan
Vilken tid gick du upp imorse? 07.00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov sött
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar och tar p-piller
Vad ska du göra efter det här? Gå ut med min hund

image211
Jag och min bror i omklädningsrummet på Nou Camp i Barcelona

Kommentarer
Postat av: Johanni

inte har något plugg? är du redan klar med ditt formal-letter?! :O

svar; ja, det är flera stycken som ska hålla på onsdag eller måndan efter lovet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback