att äta..

.. FÖR MYCKET! Det är ännu ett av mina problem. Fan, fínns det framme så tuggar man. Jag konstaterade det ordentligt när jag va i Hässelby (nej inte hässelby gård) i lördags. Jag bara åt och åt och åt. Vindruvor, naturgodis, tacos, glass med frukt, vanligt godis, mera naturgodis.. FAST jag höll på att spy, så åt jag. För det står framme, och jag kan inte hålla tassarna borta. Asså palla. Och idag, när jag och Sophia lallade, ja då trycker jag i mig godis, fast jag är redo att gå och bajsa (uuuh. spy ville jag egentligen skriva, men jag har redan skrivit det så.. fick bli bajsa..) Jag vill inte äta, för jag tränar inte, men jag äter ändå, för att jag är tjock och inte kan begränsa mig och måste äta allt jag ser. Godmorgon världen, jag ska sluta äta när jag INTE ÄR SUGEN LÄNGRE! så är det.. DÅ vet vi alla det. 
Plus att Sophia håller på att fixa och trixa med min ultra-bra kamera från NEW YORK.                    "Wiihow, yeehow"(Citat från Gwen Stephanies ft. Akons låt Sweet escape)
Btw appropå Hässelby gård som alla säger är "Hej farligt område gå inte där" åkte vi förbi med t-banan och när man kollade ner på vägen nedanför så står två polisbilar där och skriver upp en kille (eller Tar närvaro, som jag uttryckte det). Haha palla att det stämmer, alla fördomar om Hässelby Gård. Don't go in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback