blandband

"du är helt jävla sjuk, du vet det va.." (jag skulle svara på ett GB, där har du responsen .. ;P)

Okej, först.. det här med svnarna i en lägenhet på kungsholmen..Hur fan fick tanten med sig ELVA SVANAR hem till en lägenhet. Jag vet att hon bar dom i en IKEA-kasse från vattnet, men hur fan fick hon tag i dem? Är inte svanar skitfarliga, och aggressiva och allmänt säriga?! Jo.. så hur i hela fridens namn fick människan hem dom? Antingen va hon svan-expert, och snackade lite med dem och bad dem komma. Eller så va hon ett föredetta peddo, OCH svan-expert, så hon sa till dem att "hoppar ni ner i påsen så ska ni få lite godis när vi kommer hem.. ", ELLER så hade hon bara en jättestor hov och en giftpil, som hon skjöt svanarna med och hovade in dom och sprang hem med sin IKEA-kasse.. Så var det nog.

sen.. har jag världens sämsta kommentar till att gå ut och ev röka vattenpipa eller vad fan dom pysslar men, "Min kompis ska köpa semlor till sin familj, så jag går med honom bara. ska snacka lite" ööh?

Alla hjärtans dag imorn också.. Där är det mycket delade meningar. Endel tycker det är en mysig dag att passa på att gulla till det lite extar med sin älskling, och endel tycker bara det är en skitidé med den dagen. Att är man tillsammans, så är man ju kära, och behöver inte ha nån dag att slösa pengar i tvång att köpa något fint till sin lover, att det gör man bara för att man måste, för att det är alla hjärtans dag. att Varför ska det va sån press att göra det en dag, älskar man varandra kan man ha alla hjärtans dag varje dag, utan namnet. och att den dagen bara är till för de som är HEMLIGT kära i någon, inte för de som redan är tillsammans.
Sånt säger folk.. Och ja.. Have no idea om vad som är rätt. Det är nog upp till var och en.
Själv tänkte jag endast käka gelé-hjärtan, frukost lunch middag. och kanske vara extra snäll. och kanske bjuda dom jag tycker om på några hjärtan, och kanske ha lite passionerad sex med oliver, och va glad i skolan for all my friends!
Kanske nåt sånt..
Vi får väl se..

Plus att jag fått ett infall av "man lever bara en gång"-syndromet.. Att köpa något gott typ varje dag. att unna sig lite. Klart man ska unna sig, men jag undrar om jag unnar mig lite för mycket. det har iofs bara pågått sen i torsdags typ. Så en så länge har jag hälsan kvar. Varning för barn-fetma i tidningarna liksom. Hej kom och hjälp mig, I will become one of those.. If i not stop this. Wich I will. So calm down, I'm not going to be to fat because of the "one-life-thing".. Nobody will. Just live your life! (jag älskar min engelska ja.. ) Jag brukar titta på Grey's Anatomy på datan (har för övrigt sett endel på säsong tre nu, och nya LOST-avsnittet, som kommit ut på datorn. Så säg till om ni vill att jag ska berätta vad som komma skall..)och jag lyssnar och hör, men sen kommer det fram att jag förstod nog inte. För jag SUGER på engelska. haha. och jag älskar det. orka bry sig. jag kan svenska. och lite spanska. och lite engelska. shit det kommer man långt på liksom. Bye bye y Hasta la Vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback