det handlar om..

.. att kombinera.
Det handlar om att kombinera sitt umgänge.
Att kombinera pojkvän, vänner och familj.
Det låter självklart. Det är självklart. Det är också lättare sagt än gjort.
Jag är väldigt dålig på det. Det blir helt fel i mina kombinationer. Jag vill klara av det. Men det blir inte rätt. Hur svårt kan det egentligen va, tänker många och ger menande blickar till varandra.
Det ÄR svårt. Det är självklart, men det är svårt!
Jag vet att folk inte alls är nöjda med hur jag kombinerar mitt liv, jag är inte nöjd själv.
Jag hoppas ni har tålamod, jag jobbar verkligen på det, att klara av det, att få en jämnvikt, men det tar tid.
Alla ska veta att jag har inte glömt någon, jag vill kunna vara som alla. Vill kunna vara med alla jag vill , men det går inte. Och jag vill inte att folk ska tröttna på mig. Jag gör så gott jag kan. jag ska bli bättre.
Vill man så kan man.
Jag vill göra en bra kombination av vänner, pojkvän och familj i mitt liv. Så alla får lika stor plats. För ni betyder alla sjukt mycket för mig! Glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback