dieing?

Jag är lite sjuk. Ytterst lite feber.
Jag funderar på att typ gå och se efter om det finns några spännande rekord i Guiness rekordbok.
 Meen, jag tror jag ska överväga den saken lite till.

Idag ska jag bli frisk.
Imorn ska jag fika med sommarjobbsvänner (dom är även vanliga vänner också.P) och kanske göra nåt på kvällen (väldigt beroende på hur jag mår)
På lördag ska jag gå på bio med Felix (bror) och Bella (kompis). Kanske se nåt kul? eller nåt tråkigt?
På kvällen kanske det va fekke, men beroende på mitt tillstånd.
Och på natten kommer OLIVER hem. Äntligen slipper man sakna mer.
Och sen ska jag förmodligen gulla med honom resterande (heter det så?) del av helgen.

Ja, då vet ni hur min helg kommer se ut.. Med reservation för ändringar!

Jag känner att dagens i-landsproblem är att vår städerska är hemma samtidigt som jag är, när jag är SJUK! jag vill vara ensam och sörja över  min svåra sjukdom, utan att behöva flytta mig hela jävla tiden för att inte va ivägen..

Kommentarer
Postat av: helle

"ytterst lite feber" är ingen SVÅR sjukdomm. en svår sjukdom kan tex vara NÅGON som går runt och pratar med sig själv i skolan, trots att personen har vänner! det är en SVÅR sjukdom

SP1E sörger mickans SVÅRA sjukdom

2007-02-01 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback