orka..

Denna måndag har  gått som en riktigt jäkla måndag, åt helvete.
det är bara: "PALLA NÅNTING. NEJ!"
Men jag fick låna oliver mössa imorse.
Och det första alla påpekar är, Snygg mössa!
Kan ni gissa vad det va på mössan?!?
AIK såklart .
Haha ja. så nu är jag väl AIK:are då.. eftersom jag gått med en sån mössa, jag håller inte på något speciellt lag,min pojke är AIK:are och alla verkade tycka AIK är bra så.. så Why not?! Dom är säkert söta. ;P

Knäppt att va glad, fast dagen vart jobbig.
btw palla att man kan FUSKA på sl:s sms-biljetter. så jävla sopiga dom ääääär!
Haha dom är verkligen sämst.
Indragna SL-kort och höjda prisen in my ass..

Ah, dagen är genomliden, trots ett svenskareferat om Svenska Akademin (vilket skit. dom heltids-anstället typ sig själva. och så sitter dom och har möten varje torsdag i två timmar där ingen får vara med och dokumenten hemlighetsstämplas 50 år framåt. sen går dom och käkar middag på samma resturang. varje vecka. och ger nobelpris i litteratur. fett sköna Aftonbladet och Expressen. Sista torsdagen i ocktober, klockan ett, avslöjar man vem som får nobelpriset i litteratur. och Dom krävde då att tidningarna skulle få veta det dagen innan, så de han förbereda sig. Och Svenska Akademin gick med på det.
Ja då kan ni gissa vad som händer, när Aftonbladet och Expressen får reda på nånting.
Samma kväll, (alltså dagen innan man avslöjar det inför världen) står nobelpristagarens namn i litteratur skrivet med fetaste bokstäverna. Alltid ska dom va först.
Så det va det förtroendet dom sabbade. Nu avslöjar man aldrig innan den ständige sekreteraren framför det klockan ett på torsdagen.)

Där hör ni på en bildad människa. Som vet sin sak. Svenska Akademin ftw.. eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback