this is me (ja jag har tråkigt)


Okej.. SOmsagt jag har verkligen inget att göra. det här är typ helt åt helvete. men visst. vi kör på det ändå.
är man sjuk så är man. Plus att ni här får lite extramaterial (= kommentarer efter varje svar. Grattis)

FAKTA
Namn:
Mickan (smeknamn)
Födelsedag: 4 juli (amerikas nationaldag)
Bor: Bromma (fint)
Ögonfärg: Blågröngul (aaascoola. )
Hårfärg: brun (snygg)

FAVORIT..
Färg: Röd och SVART ( emo ftw)
Plats: hötorget (så jäkla bra shopping!!)
Fordon: skrinda (bakom min hund)
Film: Sthlm boogie (fräck)
Affär: Skoltröje-shoppen på internet. (skitbra!)
Serie: Grey's anatomy. (förutom att jag vet vad som händer.. P)

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Spegelkåt (of course)
Sova: nejdå. vem gör det liksom..?!
Drömma mardrömmar: me like. inte.
Försöka vara annorlunda: ibland.
Klä dig i svart: kan förekomma ( I knew it. ni tänkte EMO!)
Hata folk: tyvärr så ja..
Lita på folk: ja

NÄR..
Åt du senast: till Beck för en timme sen
Läste du en bok senast: igår (läste jag ut min engelskabok)
Var du på konsert senast: oj, det va länge sen. vill gå.
Köpte du något senast: Ehm. don't know
Svor du senast: hela tiden
Sjöng du senast: hela tiden
Klagade du senast: hela tiden

HAR DU..
Tvångstankar: japp
Någon annan psykisk sjukdom: förhoppningsvis inte
Färgat håret: nix.
Brutit några ben: nästan. räknas en spricka?
Några piercings:  nej tyvärr hörni..
Egen dator: alltid
Gjort bort dig rejält: det har väl alla?
Bra självförtroende: nja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: jag har TÄNKT det. om det räknas.
Varit kär: jag ÄR kär.

HUR..
Svarar du i telefonen: Beror ju på om det är coola mobilen eller seriösa hemtelen.
Fördriver du tiden: genom att göra sånt här..
Bäddar du sängen: jag bäddar?
Ofta diskar du: på somrarna
Går det på jobbet/skolan: skitbra
Många stör du dig på: alla och inga
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: som en jättestor hääääst

VÄLJ
Katt eller hund: båda
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: båda
Vatten eller land: båda (fast jag är lite rädd för vattnet, om det är stora fiskar)
Telefon eller internet: internet, och telefon..
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: båda
(haha oliver jag vet att du älskar när man svarar båda på Välj-frågor.. ;))


Ja då vet ni ju typ aaaallt om mig nu. (endel är lite halv-oseriöst, och endel är ren fakta om mig. Så det får ni lista ut själva vad som är vad.. ha så kul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback