Till carro. och så..

IDag fick jag reda på att Carro inte läser min blogg för att jag inte nämnt hennes namn någon gång här.
Därför, Carro, ska du veta att jag har inte glömt dig. Och jaghar inte glömt någon annan heller, bara för att jag inte nämnt erat namn.

Förövrigt läste jag om några som blev kära genom att spela WoW i tidningen idag. Dom är gifta nu, och ska spela WoW denna dag (alla hjärtans dag, för dom utan kalender) för att fira. Det ... kan man ju också göra.

Alla hjärtans dag är rätt knäpp. Men ändå en bra anledning att få va med sin plutt. eller med sin bästis. eller flirta lite. utan att behöva känna skuld för att man inte typ pluggar eller nåt sånt lustigt.

Jag <3 geléhjärtan idag. och alla andra imorgon.

(denna text var tillägnad dom som känner sig bortglömda i min blogg, även fast dom verkligen inte är det, bara för att jag inte nämnt era namn. ni är pluttiga alla jag känner.)

Steg upp på morgonen, innan min dag var riktigt vaken.. mmm, vilken härlig dag[...]
(summer is in the air. inte sant?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback