Typ the coolest


Våran nya spanskavikare, som iofs slutar idag, är cool.
Hon är från Finland, ser Spansk ut, heter Ahola i efternamn (hello spanish liksom) och har vart Privat Kock på privata lyxbåtar i medelhavet and around that place.
Typ i västindien, franska rivieran osv osv osv.
Hon har lagat mat åt Ariel sharron (hur fan stavas den liraren då??), BILL CLINTON osv.
På Bill Clintons party låg det krypskyttar på alla hus runtomkring, och ambulandshelikoptrar stod redo på parkeringen.
De som serverade var hans egna security-vakter..
Mi god.
Rätt så coolt.
Snacka om att man ska bli privat kock (om man nu kan laga gott käk).
Man åker ner till typ Västindien, och så blir man inringd för två dygn typ, då kanske ägaren till lyxbåten och några andra skall äta.
Och så jobbar man "stand-by" då, och ringer dom klockan två på natten och vill ha en skaldjursbuffé, då ska dom ha en skaldjursbuffé.
Och sen har man ledigt några dagar efter det.
Liksom knalla runt i västindien och gulla med vad man vill.
Hello, lite fint.

Meen, nu när jag tänker efter så..
Jag kan inte laga mat. Jag kan inte prata alla dom språk som hon kan så bra, och framför allt blir jag nog för nervös.
Såå.. jag tror jag satsar på something else.
Typ .. ja, nåt annat.

seeyaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaaa, gris. Kändiskåta jävel!!!.

2007-02-13 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback