akutinlägg

Helena kan inte gå hemifrån utan att ha läst ett blogg-inlägg här. och hon måste gå inom kort.

Mina funderingar idag är typ:

  • Man är trött när man sovit för lite, men när man då tillslut sover typ tolv timmar, för att verkligen sova ut, ja då är man ju för fan trött ändå..  Vad är grejen?

Helenas funderingar idag:

  • Varför kan man inte skicka fler än TOLV inlägg till samma person på PA?

Jadu helle, jag undrar verkligen varför.

Ikväll bär det av till marie, hon får en fickplunta av oss som är lite rolig (hoppas hon inte läser detta innan hon  har fått den. kom jag på nu. heh)
Så får vi se hur det går ikväll. Men jag är övertygad om att det blir kul!

(PS så kan alla börja hata den borgliga regeringen, eftersom de tänker DRA IN våra gratis SL-kort.I höst måste man ha mer än 6 kilometer till skolan för att få, annars kan man "cykla eller köpa egna". Ja visst, tack så mycket, det ska vi...... INGEN KOMMER GÅ TILL SKOLAN DÅ, puckon!)

Tänk på det ni, smartisar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback