Lite allt. typ naglar



Idag har min dag bestått av en tidig morgon, där funderingar kring sjukanmälan fanns, men tog mig samman och drog iväg. TIDIGT!

Alltså, det är väldigt lätt att bita på naglarna. En ful vana. (btw bara.)
Jag hajar inte grejen med det där nagelbitsnagellacket..
Man lackar på det och ser jättefin ut och känner sig jättebra, som en helt ny människa utan några problem.
Men va fan, efter några gånger man råkat, i ren reflex, snaska lite på naglarna så har man ju VANT sig vid det där jäkla äckelnagellacket.. Palla det. Man kanske får kväljningar första gången man råkar bita med lack på, men efter ett fåtal gånger har man ju lärt sig, och kommit fram till att man kan bita ändå. Smaken trollar man bort med sin snygga mun, som typ vänjer sig vid the taste.

Dagens konversation:
Jag: Vad ÄTER du?!
Helle: Vantar
(ofta man trycker in sina lovikavantar i munnen samtidigt som man pratar i mobil.......)

Dagens formel blir:
H2O + CO2  ---> Typ koldioxid? eller va. jag vet inte vad jag tänkte. Jag hittade en knapp där man kunde "sänka ned" typ siffror och så. Wow liksom.

Sen gullade jag lite med anna, på t-banan och i el movíl.  jag bloggar lite för henne idag. för hon är så söt.

Plus att på tolvan "råkade" jag lyssna lite på en konversation som bla. innehöll:
"Va fan, stackars unge, han är ju asliten och spelar redan WOW"
(de siktade på en, faktiskt väldigt liten, unge genom tolvanfönstret, som sprang runt med ett WOW-spel i händerna på perrongen och såg väldigt excited (stavning?) ut.. Gulligt?
Nja, eller vad säger du Oliver 2.. Haha näää. taskig jag är.
Du är bra ändå ju! fast du spelar lite mkt WOW kanske.. ;P Fast det är ju bara vad jag hört. Så egentligen kan jag inte uttrycka mig i saken.. Va fan, wow är säkert kul. Bara det att jag inte fattat grejen med det.
Men det kommer väl.

Idag blir det puss på de flesta i min klass, puss på Anna, puss på Oliver (min pojkvän, inte Oliver 2. Då blir det ju lite fel. han kan få en formel till istället: CO2 + Slp3 ---> Jag vet inte.)
puss puss

Kommentarer
Postat av: antis

du är WOW

2007-01-24 @ 16:24:06
Postat av: Nicks

Jag diggar din blogg totalt mickan!!

2007-01-24 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback