tillslut..

.. kom jag ut ändå igår.
Jag hade tänkt va inne och kurera mitt huvud, har fått akutont ett tag nu.
Men sen kände jag att, varför ska jag ligga inne och va tråkig.
Så jag gick ut och träffade Nickie, Tova, Michan, Björn och min gamla "kollega" (sommarjobb you know) Rickard och hans kompis, och sen lite folk som gullade omkring lite i bromma.
Det va kallt och ganska händelselöst, men det va trevligt att träffa folket.
Plus att jag fick gå och sakna oliver lite också.
och sen på natten ringde Anna, och det va ett tag sen känns det som. Så det va jättetrevligt.
Och när man vaknar har man fått fyra sms under natten.
My day is saved. (öh va?)

Jag älskar älskar älskar bra musik! Thanks for that.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaaaa, snutte, det var verkligen länge sen vi pratade.
du är bäst. du lyssnar och förstår!.
du är mitt hjärtegull

2007-01-16 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback