Onsdag 18 juli

När jag satt på bussen, på väg till mitt kära landställe för att slita i kiosken i några dagar, så tänkte jag att jag går lite längre bak och sätter mig så jag får lite lugn och ro. Så det gjorde jag och det var ungefär tre till som åkte med samma buss som jag. Och precis innan bussen ska åka kommer en kille på och går bak och sätter sig på samma sätesrad men på andra sidan mittgången i bussen som jag. Okej det gjorde väl inget, men problemet var hans hörlurar. Herregud, man hör ju precis lika mycket när man sitter tre meter IFRÅN dom som när man har dom på sig. Vad är grejen? Han kan ju lika bra sitta med ett par högtalare och lyssna. Hörlurar är till för att MAN SJÄLV ska lyssna UTAN att störa andra. Dom där jävla hörlurarna är ju som ett par högtalare. och problemet är att det är dom hörlurarna som är populärast just nu. suck. skaffa en ipod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback