Tisdag 31 juli

Lite funderingar:

En finsk bok måste vara dubbelt så lång som samma svenska bok med tanke på finlands tre tusen extra bokstäver dom lägger till i ett ord. tex svenskans "naturlig" heter på finska "luonnollinen ". God morgon liksom. Snacka om att få gå upp extra tidigt för att hinna läsa på mjölkpaketet på mornarna.

Detta är en brat: brat (betyder skitunge på engelska) är en benämning på ungdomar från den svenska överklassen  med en utmärkt kläd- och livsstil.
Ordet används oftast om ungdomar som saknar egen inkomst  men lever väl på sina välbärgade föräldrars, säskilt pappans, bekostnad.

Vem äter mest glass? STRUTsen.

"De är multimiljonärer, men brad och angelina skämmer inte bort sina barn. de bar samma tröja TVÅ gånger!" men ojojoj. bar två småbarn samma tröja tvåååå gånger. med ett halvårs mellanrum. Nej fy fan vad äckligt och snålt. Jävla Brad Pitt, du skulle inte gift dig med den snåla Angelina Jolie. Hon låter ju för sjutton sina barn använda samma t-shirt twice!!! Suck vart går gränsen av vad man kan skvallra om. Hur ointressant är inte nyheten att brad och angelinas barn bar samma tröja två gånger..

Igår bjöd jag min familj på varsin glass, och min hund fick en bägare med en och en halv kula vanlijglass.

Vad är vitsen med minigolf? En bana med hur jävla många "hinder" som helst. Och helt omöjliga är dom också. Långtråkigt, tålamodskrävande och helt jävla omöjligt att vinna. Senast jag spelade det fick jag avbryta mitt i spelet pga raseriutbrott. Sen dess har jag legat lågt med just minigolf..

Varför blir alla kändisar ihop med kändisar? Seriöst, kom på EN kändis som inte är ihop med någon som är känd. Det går inte.. Och det är skumt.

Kommentarer
Postat av: Kändis #1

jag är sverigest mest eftertraktade kändis och jag är inte ihop med någon kändis, våga vägra...ELLER!?!?!
PIZZA IKVÄLL FFS

2007-08-01 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback