8/6 - studenternas äckliga dag

Idag kom jag till skolan och hade en lektione. resten fick vi håltimme på, slutade alltså typ kvart i tio. Hade inga pengar till stan så åkte hem och ringde Tove. Vi bestämde oss för Bromma Gymnasiums utspring på Stora Mossens IP. Jag träffade min pojkvän där, som var med sina kompisar och "tog studenten". Sen såg vi på alla flak ett tag, avundades alla studenter som fick hoppa upp, skrika, spela fett bra HÖG musik och kasta öl. Det var så deprimerande att se, man blir så jävla avundsjuk! Jag hatar dom, jag är fan inte ens glada för deras skull... Fast jo lite kanske, bara för att jag borde. Men man vet att man själv har TVÅ LÅNGA JÄVLIGA ÅÅÅR kvar tills man får göra samma grej som dom nu. Och då har dom säkert redan förstört för oss och ramlat av flaken så många gånger att vi inte ens kommer att få åka flak! Vi satte oss sedan utanför Eddies grill i Stora mossen och tog en Cola. Två tjejer kom och satte sig vid samma bord och tvättade sina skitiga fötter med lite vatten. Helt plötsligt dök två killar upp och kånkade fram två Vodka (magic chrystal. yey) och pengar vs Vodka kom igång. Byteshandeln var snabbt över, och där satt jag och tove som två fån och låtsades att det regnade. Hej och hå. Flaken kom till sist ut på gatan och förbi oss mot stan. Jag vägrade först gå och se för jag blir bara arg och sur för jag vill också ha kul. När vi gick neråt ropade några killar att vi skulle hoppa upp på deras flak. Det TOG EMOT att inse att det flaket var helt proppat redan, och vi hade inte direkt flakkläder på oss. Så vi fick mot min vilja avböja inbjudan och traska neråt där oliver stod på ett flak. Han fick en puss vid rödljus och sen åkte alla. Vi tog en jäkla lång promenad hem för att traska av oss lite. Gick förbi Toves pojkvän Jon och sedan tolvan hem. snook, SVETT och tårar. ungefär så var det, för att överdriva lite. Och nu ska man på en studentmottagning och käka upp sig ordentligt innan man drar ut till landet och JOBBAR! död åt min helg. Så sammanfattningsvis; Denna dag var en sorgens dag för mig som lätt blir avundsjuk på alla glada. Dagens lärdom; Nästa år blir det redo i "flakkläder" så man bara kan hoppa upp. Dagens måste: NÄsta vecka sla bli en jääävligt rolig vecka med skolavslutning och paarty party. Annars partar jag själv med min sprit. Och mig själv, som är så rolig. YES! mohah hata studenter, heja oss ettor! We can do it 2009, PÅ FLAK! (ingen ska få ta ifrån oss våra flak! Varför tar man annars studenten. inte sant..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback