hejhejhejhej

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kan berätta om min dag. Jag och Oliver sov till kvart över elva, hade lite snuskmys och gick sedan upp. Jag tog en macka, gick till soffan och satt där med oliver i ca två timmar och funderade på vad vi skulle göra. Jag kollade ut lite födelsedagspresenter till mig själv. Åt lite godis. Gick ner till TVn med min bror o min pojk i släp och tittade på Nya Tider och Bachelor (stavning ignorerd). Jag blev sedan tvingad att välja en film, och det blev American Beauty som jag aldrig orkat kolla på.. Den va bra! sen gick jag och oliver och min hund och lämnade en film i ABAs videoaffär. Sen tog vi ner pappas party-tält. sen åt vi godis och nu sitter jag här och nu kom oliver så puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback