Hörni det regnar..

japp. Igår hade pappa 50årsfest (jag va uppe till halv fyra.. aslänge. fast en gång har jag vart uppe till halv fem... slå det ni) och jag dansade skitsnyggt med alla 40+are på dansgolvet (det va faktiskt riktigt DJ) och tog en del drinkar i den riktiga baren. MOhah. jag är så busig mot min du-är-under-18-och-får-inte-dricka-sprit-pappa. Jag hade lämnat bort min kära hund till Malin W på kvällen, och skulle imorse då ta mitt ansvar och hämta hem henne också. Problemet var bara att jag hade ställt klockan på elva, för att malin skulle slippa ha hunden hela dagen, och jag var skittrött och skulle kunna sovit tre timmar till. Jag drog iväg ett sms  och frågade om det var OK att komma vid halv tolv tolv och hämta, och det var det.. Så jag låg och drog mig ett tag och när jag äntligen kom upp så inser jag att gud måste ha straffat sina änglar ordentligt, så mycket grät dom. Fy fan vad det regnade.. Men det var bara att dra på sig ett par mjukisar och en tröja, gå ner och ta sig en macka och några Daim-kolor och plocka fram stövlar och paraply. Sen traskade jag muntert genom regnet upp till mallan, tog min hund och traskade minst lika muntert hem igen. Jag är så munter! Idag har dagen bestått av pizza, sprite och lite godis. Och så har jag visserligen svabbat golven också. Så här har vi fått motion så det räcker och blir över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback