jag hatar barn

Igår var jag med oliver och hans klassisar mfl och hade "bokbål" (dvs alla brände sitt skolmaterial typ). Det var helt okej, lite kallt men annars så.. Jag stack mig också, som en annan törnrosa, på en rosenbuske, och det känns än idag. Idag hade jag Leo-ungen i TRE JÄVAL TIMMAR! det ska ni lära er, mina vänner, att tre timmar med en liten ettåetthalvårsbarn är som din evighet innan döden. Fy fan. Vi gick till parken ett tag, mend där var det så tråkigt och Leo var så jobbig, som bara skulle klättra där dom stora barnen klättrade och då säkert ramla ner och dö, så vi gick hem till mig och skulle hälsa på hunden. Då va inte hundfan där, utan mina kära katter sprang ut istället och Leo var i extas. grattis. när vi sen gick hem till honom och lekte langade han en bly-tung bil rakt i tinningen på mig, stod vid dörren och skrek efter pappa och kastade ett piano mot mig. Fuck that boy. Idag iaf. Och imorn ska samma procedur upprepas. Jag ska dra ut på tiden som sjutton så jag slipper gå in och leka med ungen, utan man är ute och åker runt i vagnen tills det är matdags, då går man in och äter och sen kommer los padres. Min plan borde vara helt okej. Jag provar den, och jag vet att den funkar, bara jag får tiden att gå tills middagstid (som är kl kvart över fyra för honom.) Annars var jag ute och sprang idag, med en tom ryggsäck på ryggen (eftersom jag skulle hämta lite grejer hos oliver). Jag sprang skitfort för att få ut något av springturen eftersom det inte är så långt till bplan. På vägen skulle jag hämta upp en Pizza som  O beställt så jag svängde in och hörde inte ett piss av var pizza-gubben sa pga min ipod i öronen. Men jag fick en pizza och kutade vidare, ner på b-plan i illfart med en tom ful ryggsäck på ryggen, en ipod i öronen och en pizzakartong i handen. Hej jag är pizzabud gånger hundra. Sen när jag äntligen kom fram så hade pizzan skaktas ihop till en enda stor hög. MUMS, jag vet! 

Snart är det midsommar och jag kommer då inta landet. Ska även jobba där så kommer hem lite från och till hit (har ingen dator på landet) så därför kommer uppdateringen ibland vara lite seg. Men titta ändå efter, för när ni minst anar det, det är då jag har suttit här och fingrat... To be continued! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback