studenten -09

ja, våran student 2009 snackades det om i matsalen idag. hallå liksom. skapa mer panik tack. Orka att dagens ämne blev studenten. vilka ska med på flaket, klassflak eller bara några. hur många kompisar. vilka kompisar. haha orka disskutera det nu, men ändå gjorde man det. Det är ju trots allt bara två år kvar. wei. positivt.

Min kedja hoppade av påväg till b-plan när jag skulle till stan. jag stannade då och satte händigt tillbaka den. samma sak hände på hemvägen, jag tänkte va lite händig då, men icke. då hänger hela kedjan som nån död orm. palla. så jag fick leda den jäveln hem.

åt mcdonalds solero-glass. Hundra solar. skiiiitgod!

Kommentarer
Postat av: Sophia

glass är gott
<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback