det här med killar..

Varför är killar så omogna? Varför ska killar alltid balla sig så jävla mycket? Varför är killar så högljuda? Varför ska killar alltid tävla? Jag kom att tänka på det idag när jag gick hem från skolan, och fyra killar gick framför mig och skrek och gestikulerade och "skrattade" (eller vad fan gjorde dom, det lät fan inte äkta) åt varandra så hela jävla Blackeberg hörde.. Godmorgon, för det första är det fler än ER i stockholm, och alla vill ju inte höra vad ni snackar om för ointressant. Dessutom kan man väl gå runt utan att balla sig. Alltlid, antingen för sina kompisar, eller för någon tjej, men alltid ska det ballas. Fan tagga ner lite killar, man behöver inte va så cool hela tiden. Visst, det är coolt att va cool, IBLAND! Men man måste ju kunna relaxa lite också. God! Det är därför jag är så nöjd med min pojke, han är coooool, utan att försöka göra sig så jäkla cool inför allt och alla! Man ska dock inte bli för "ocool" och inte bry sig om nåt. Det ska va en lagom-variant (jag älskar Sverige för ordet "lagom"). Vem är coolast, vem skriker högst, vem kan synas mest.. Det är ju typ sånt livet går ut på för vissa (observera vissa, inte alla). Killar ligger, vad är det, fem år efter tror, jag i utvecklingen. Det är vetenskapligt bevisat! Då vet alla det utan någon speciell anledning (som att ingen visste det innan). Jag känner visserligen många tjejer som är jävligt högljuda, men killar ska fan alltid va värst alltså. Vi borde skicka alla världens killar till Fearfactory, där kan dom tävla, skrika, balla sig och va hur jävla omogna dom vill hur mycket dom vill! Ah problemet är löst.. Ser fram emot nästa program då.

(Nej Jag är inte feminist, nej jag hatar inte killar, nej jag säger inte att alla killar är så och alla tjejer inte är så. Alla har sina fördelar och nackdelar. Så enkelt är det. Jag drog bara upp NÅGRA i detta inlägg. Puss på er!)

(För er som undrar.. Min baby pratar med mig. Eller pratar. han "uuuar" typ. Men ÄNDÅ! muy bien. Plus att han va skitglad när tolvan kom idag, åt som en häst och stod och snackade i typ en kvart för sig själv.. Naajz. Jag försöker undvika blöjbyte så mycket som möjligt, men jag måste nu börja byta varje gång vi kommer hem. Fan! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback