lättnad..

för er som inte har koll, så har min baby (som jag skrev om förut som var helt jävla omöjlig) börjat GILLA mig! himmel och pannkaka, kan ni tänka er. Det är väldigt väldigt skönt och jag är sjukt lättad. Jag ska säga er, att förra veckan var första gången jag hämtade honom själv på dagis, och han följde med utan att gnälla. Natten till idag skulle bli min andra, och ska ni få höra, jag drömde MARDRÖMMAR om när jag hämtade honom. Att jag hade min hund med mig och honom i vagnen och så kom det en gammal tolva (som är typ två meter höga, dom är det på riktigt) och jag fick inte upp vagnen och min hund fastnade i tolvan osv osv. Allt gick så dåligt det kunde gå. Så nervös är jag typ.. Herregud, är jag sjuk eller?! Men det gick bra idag ändå. Det jag är mest orolig för inför hämtningen är att han antingen inte vill följa med utan bara är jobbig, eller att jag inte ska se vem som är han. Det är ju fan skitsvårt, alla småbarn ser lite lika dana ut när man ser dom i ett rum i stor grupp. Ojoj. men jag hittade honom idag igen, och han va lite gnällig och ville inte ha på sig overallen men sen började jag babbla om nån jävla hund han har hemma (han älskar hundar) som kan hoppa, och sa att vi skulle hem till den, och då satt han stille och tänkte på den. jag upprepade hundsaken femtiosju gånger liksom, men det fattade ju inte han. Han gick på den lätta. HAH! sen va det blöjbytet för första gången, det va ju.. intressant. Han vägrade att ligga stilla (man ska lägga honom i handfatet för dom har ett ganska stort handfat) men då satte han på kranen och det blev blött i hela handfatet. Det slutade med att jag höll honom och fick av blöjan och på med en ny. TUR ATT HAN INTE HADE BAJSAT! så.. Nu är vi kompisar, och jag är lättad och kan börja tjäna stora pengar! My life has began! öh..

Kommentarer
Postat av: helle

hoppas på MASSA bajs nästa gång!

2007-03-08 @ 18:45:55
Postat av: Anonym

Neej faan va kul, haha you go girl!
<3<3<3

2007-03-08 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback