nytt liv.. igen+ KÄNDIS!

Ja det är ett jävla tjat om att man ska starta "sitt nya liv". Det har jag sagt i ungefär ett år nu varje söndag.. Men händer det nåt? Nej. Så nu jävlar (okej, det kommer gå som vanligt. men man kan ju försöka iaf) har jag köpt träningskort, köpt lite nya grejer och lite nyttiga AllBraun-flingor och torkade fikon. Goodbye snask-liv, Hello snyggare-och-nöjdare-med-mig-själv-liv..

Idag när jag gick i godan ro genom Sergelgången får jag ett lyckorus när jag ser att Henrik Schyffert håller på att spela in Veckans Nyheter mitt i gången. Han står och dansar (som han alltid gör) med nån gubbe han haffat bland alla. OMG liksom. Han är cool. Det va coolt. Jag känner mig cool. Jag försökte fota (för att jag är nööööörd och cooool och kändiskåååååt) men sen så misslyckades det och jag kände mig lite föör töntig. Hade ju bara mobilen. Men smsade alla jag kände (öh, typ anna som älskar min kändiskåthet, sophia som tittar på veckans nyheter, och oliver som också har sett det..) och berättade om min upplevelse. Så här fick alla andra också höra. AVGUDA MIG!

(Fuck mars. VÅR sa jag! inte snö. VÅR!)

Kommentarer
Postat av: hjulius e ute

nej mickan, jag ska inet glömma bort din blogg^^


FETt najs att se henrik schyffert(stavas han så?!) men jag äger dig för jag såg Johan Glans och David Batra på EN OCH SAMMA GÅNG :D

2007-03-19 @ 18:34:10
Postat av: Nickie

DU ÄR SÅ COOOOOOL! och jag glömmer inte din blogg hun!

2007-03-19 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback