reaktion på analoga tv-nätet

Ja, igår stängde dom ju ner det analoga tv-nätet (eller det anabola tv-nätet, som min kära och ibland puckade men dock mycket älskade bror sa helt serisöst till mamma) och INGEN AV VÅRA TRE (jag vet, asmånga!) TV-APPARATER FUNKADE! OMG alltså, jag som hade planerat hela min kväll, och så skiter sig allt iom att jag inte kan kolla på Anna Pihl (polis polis potatisgris) och Hundra höjdare (äger för alla med den humorn, som jag älskar, som vissa säger är dålig. wtf liksom). SÅ .. det va en hård kväll. Då läste jag lite, kollade datan en sista gång och gick och laaaa mig och sov! jag har sovit typ tio timmar både måndag och tisdag! wei wei jag äger ALLA i sömn just nu (observera just nu). God natt!



(nääää.. luring. tror ni jag ska gå och lägga mig klockan sju eller.. don't think so. eller?)


Kommentarer
Postat av: Emma

men hundra höjdare fetäger ju!!! btw jag kommer till sthlm till lilla stockholm, då måste vi fan ses! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback