udda människor

Varför är man alltid så rädd för annorlunda människor? Jag är det. Typ folk som klär sig "konstigt", alltså vuxna/gamla människor som klär sig udda eller beter sig udda. Munspelsmannen var läskig ett tag, för han beter sig väldigt udda, men nu älskar folk honom och så även jag. Jag såg på hundra höjdare alldeles nyss, och där var det en "Micke Jagger-wannabe" som drog runt på pendeltåget. Jag skulle va skiträdd, och det sa även en tjej dom intervjuade, att hon aldrig pratat med honom för han var läskig. Varför tycker man det är så läskigt egentligen? Jag har inte hittat nåt svar, men man borde vara lite snällare i sin bedömning och inte så himla rädd. Dom lär väl inte göra dig någonting. Men jag tycker det är jobbigt när såna "udda" och främmande människor kommer och börja prata med mig. Jag undviker gärna sånt folk. (Gud vad jag generaliserar, "sånt folk", men ändå.)  Men munspelsmannen is my boy. han är söt och kul! annars är jag fett rädd. TÖNT-FEGIS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen eller hur, jag tkr du är konstig , men ja gillar dig:)
tihi

2007-03-26 @ 23:27:52
Postat av: 91+

I <3 91åringen I HUNDRA HÖJDARE

2007-03-26 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback