vad har hänt..

Hela lovet har jag trånat efter en Ben&Jerry's- Phish food. När jag igår äntligen införskaffar en sådan, så var den inte sådär över-god som jag kommer ihåg den. (Iofs hade jag käkat en jävla stor middag och tiramiso (palla stavning) innan..) Jag blev lite besviken faktiskt. Så nu har jag bestämt mig för att prova lite nya smaker inom Ben&Jerry's. What comes next?!

Sen är det kul att läsa folk som bloggar och kör på.. " Det har kommit in nya kollektioner på NK" av folk som bara måste vara någon, och då ett försök med nåt jävla Hej-jag-handlar-alltid-på-NK-grej. Kom igen va fan.. Palla NK. Det är ju bara dyrt. Hur kul är det, att köpa EN T-SHIRT, och sen är hela studiebidraget OCH jobbpengarna slut.. Vad är grejen. Det är väl roligare att kunna ha kvar lite pengar, men ändå köpa en hel del prylar. Jag säger bara H&M (okej, just nu har dom en väldans konstig stil) och liknande ftw. Cheap Monday's grundare är bäst, han vill göra snygga hållbara byxor som inte kostar alltför mycket pengar. Det är så det ska låta. Fan hellre lite alternativ än exakt kopia av alla andra..(nej jag är inte emo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback