väder och "hon" har gjort det igen..

nu är man skitglad (jag är verkligen skitglad) för det är så sjukt skönt väder. och man trallar och bara njuter och jag har liksom redan packat undan mina feta vinterjackor och skor och tjocka  vantar och skit. Men en typiskt april-grej är att det förmodligen kommer komma snö då. SOm ett första-april-skämt, fast på riktigt! Det ska dessutom bli kallt i helgen igen. Men.. Håll ut  mina vänner! Jag klassar detta som vår, detta väder vi har idag och har haft hittills. Så ta inte fram tjockis-kläderna igen. Stå på er. Vintern ska inte få blåsa oss på våran efterlängtade vår en gång till! Nu jävlar står vi upp. Så se upp vintern, don't mess with us!

(Svan-kvinnan har gjort det igen! Hon som hade elva svanar i en etta på kungsholmen har slagit till igen. Man såg henne stoppa ner en svan i en IKEA-kasse i förrgår vid en strand i stan. Hon sa senare att den var skadad. Det är inte olagligt att ta med sig svanen till veterinären då. men vi vet ju vad som hände förra gången. Dom råkade ju få stanna HEMMA hos henne istället. Skön kärring, vad vill hon liksom. Skaffa ett gosedjur istället va fan..)

Kommentarer
Postat av: svan-kvinnan

jag älskar mina svanar mer än något annat (förutom B&J, cashflow och Grey´s Anatomy) och ja vill att dom ska ha ett så bra liv som möjligt. därför låter ja alla 11 svanar simma i mitt lilla badkar hemme i rent vatten. dom får så mkt färskt bröd dom vill när dom vill! så ja tycker inte att lilla glittramer ska komma och säga att ja borde skaffa mig ett gosedjur, du kan ta o far dit pepparn växer!!!!!!!!!

2007-03-16 @ 10:31:33
Postat av: WTF

nu uppdatering av bloggen FFS!

2007-03-18 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback