vår och igår

Igår var jag hos Kim med alla gamla (bästa) vänner och Kimmies gympakompisar. Jag, nicks, steph åkte och hämtade en vattenpipa hos en kompis. Vi kom sen till kim tidigt, vid sex, iom att hennes päron skulle komma vid halv ett. Hennes föräldrar spände ögonen i oss och sa trettiotre gånger att "ni vet vad som gäller, INGEN utöver de som är bjudna kommer in i detta hus.." osv. (Förra festen vi hade hos Kim spårade ur lite . ehum, den ökända nockeby-festen som den kallas bland dom som va där. höh) Vi skämtade lite och dom drog. Då åt vi massa goood mat och hade trevligt. Sedan tog vi fram min skitsnygga cd jag bränt till kim (Kim's fekke-cd) och den gick rätt bra under hela kvällen. Vissa tog fram alkohol, andra körde utan. Vi brände nog hur många tjocka kalorier som helst igår iom all dans. Mycket nice. Ut och in på altanen för vädring och vissas del rökning. Sen kom Kim's killkompisar från gympan och då flög cigarrerna fram. Alla dansade och va glada och rökte vattenpipa och lallade. När alla satt i ring och spelade gitarr och sjöng så var det dags att gitta hemåt. Så vi plockade undan lite och sen drog vi. På brommaplan kom min kära oliver och mötte mig och vi trillade hem hit och va glada. Idag när jag vaknar är det massa massa massa SOL ute. jag blev direkt glad och har bara njutit av att det är vår ute. hann visserligen inte gå ut nånting medan solen var uppe, men ska ut nu snart istället tror jag och känna lite vår-luft (som tydligen är bäst att springa i.. men palla säger jag! tror jag) Och i fredags lagade jag och Oliver Schweizershcnitzlar (okej helt cepe stavning) och hemgjorda potatisklyfter och massa godsaker. Fett skillz.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare nr 2

lät vääldigt trevligt, blev schnitzzxxarrrna goda?
snitzzch a' la mickan! ollala

2007-03-11 @ 21:46:17
Postat av: Nickie

Ohlala, fy fan för ciggarrer säger jag bara stank juh bara skit!

2007-03-12 @ 15:36:19
Postat av: Nickie

Jag Nickie Stina får hem min valp imornoch jag längtar som en griiiiiiseknoe

2007-03-12 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback