back..

..from Barcelona! En trevlig stad med dryga människor. Det som gjorde mig glad var att när jag kom hem har både Nickie och Catti skickat jäättesnygga Aina-bilder!! (aina i spanien är rätt så fula) så har saknat svenska aina,.

Nu ska jag gå och låsa in mig inför världens jävla plugghelg! Hoppas ni andra plugga MINST lika mycket..

Tack Oliver för att du är min rätta!
Tack Anna för att du ger mig lyckan!
Tack Sophia (min söt), Elvira, Nickie, Helle mfl mfl för en världslyckad kamratskap!

Kommentarer
Postat av: anna

du är typ världsbäst<3

men jag vill att du uppdaterar lite oftare.. jag gillar ju glittramer!!!

2007-05-05 @ 18:51:49
Postat av: Sophia

Älskar dig min Mikamela!!
/Terry :D

Postat av: elvan

hehe jag stod med:)
<3

2007-05-06 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback